BLUEs Klientų diena 2018

Lietuvoje, kaip ir Latvijoje, daugiau nei 44% įmonių (rinkos tyrimo duomenimis) šiandien naudojamas ERP sistemas įsigijo prieš 10 ir daugiau metų. Todėl vis dar eksploatuojami sprendimai ne tik neatspindi nūdienos rinkos suteikiamo potencialo, bet ir stabdo įmonių galimybes adekvačiai reaguoti į klientų poreikius bei lūkesčius.

Apsisprendusios, kad IT projekto vertė matuojama per laiką gaunama nauda, o ne kaina, pirmaujančios įmonės ryžtasi iš esmės pakeisti prieš daugiau nei dešimtmetį nusistovėjusias IT projektų vykdymo tendencijas.

Organizacijos, investuojančios į tikslų išgryninimo, tinkamo tiekėjo ir produkto paieškas, patvirtino – tinkamas pasiruošimas projektui, jo planavimas ir adekvatus – tikslų požiūriu – projekto finansavimas yra sėkmės garantas.

Kadangi gyvename kintančioje aplinkoje, nuolat susiduriame su naujais iššūkiais ir poreikiais. Keičiasi aplinka, keičiamės mes, kinta ir IT projektų sėkmės kriterijai.

Kintanti verslo aplinka paskatino Blue solutions pasirinkti Klientų dienos renginio tema nuolatinius pokyčius kaip lyderių varomąją jėgą.

Ieškant „recepto“ sėkmingai veiklai jėgas suvienijo Kauno Žalgirio direktorius Paulius Motiejūnas, Microsoft ir Blue solutions.

Europos klubinio krepšinio aplinka labai dinamiška, pokyčiai vyksta nuolatos, todėl Paulius Motiejūnas, pradėdamas renginį, pasidalino įžvalgomis apie tai, kaip nuolatinis pokyčių valdymas pavertė Kauno Žalgirio krepšinio komandą vienu iš Eurolygos krepšinio lyderių.

Microsoft atstovas Robertas Primagovas pristatė kintantį požiūrį į verslo aplinkos skaitmenizavimą, naujas tendencijas, kryptis ir įrankius.

Blue solutions pristatė savo požiūrį į verslo poreikių ir paslaugų visumą, kurios siekia klientai, bei veiksnius, galinčius padaryti įmones labiau konkurencingas.

„Klientų dienos metu taip pat pasidalijome naujienomis ir gerąja praktika, susijusia su ERP sistemų vystymo pokyčiais, projektų vykdymo patirtimi ir įžvalgomis įgyvendinti projektus, atnešančius maksimalią naudą“, – akcentavo Blue solutions klientų vadovė Ligija Pilipavičienė.

Po pranešimų ilgai trukusi diskusija atskleidė, kad verslui reikalingas naujas požiūris, žinios ir profesionali pagalba, o ilgalaikė partnerystė visuomet atneša didesnę naudą.