Įmonių grupė, automobilių dalys, servisų tinklas, didmeninė ir mažmeninė prekyba visomis automobilių detalėmis
„Siekėme kurti profesionalią, klientų poreikius tenkinančią, naujų automobilių detalių prekybos sistemą. Būtent todėl nusprendėme investuoti į naujoves ir pereiti prie centralizuoto informacijos valdymo.”
– Marijus Montvilas, UAB „Eoltas” Vykdantysis direktorius
Iššūkiai
Ypač didelė nomenklatūra (120 tūkst.), kainininkų valdymas ypač imlus darbui
Įmonių grupė valdo 13 centrų skirtingose šalyse, valdymas labai sudėtingas, centralizacijos nėra
Klientas pavargęs nuo 2 metus trukusio sistemos diegimo, bendradarbiaujant su kitu tiekėju
Ilgai užtrunka detalių analogų paieška, ieškoma kataloguose rankiniu būdu
Detalių pirkimų planavimo procesas neatsižvelgia į statistinę analizę ir nėra bendras visoms įmonėms
Sprendimas
Ypač didelė prekių nomenklatūra valdoma patogiai ir greitai
Centralizuota sistema leidžia pritaikyti bendrus valdymo principus
Sėkmingas MS Dynamics AX sistemos diegimas pagerino apskaitos ir valdymo procedūras
Prekių analogų paieška tapo efektyvia ir leido suteikti pilną informaciją pirkėjams
Planavimas vyksta remiantis statistine informacija ir leidžia optimizuoti prekių srautus
Rezultatas
Pirkimo planavimas vyksta operatyviai ir įvertinant statistinius duomenis
Analogų paieška pagreitėjo 10 kartų (10 min. > 1 min.)
Aptarnautų klientų skaičius padidėjo 1,7 karto
Centralizuoto verslo valdymo efektyvumas padidėjo 2 kartus
Įmonės pelningumas padidėjo, atsargų sandėliuose sumažėjo, ROI – 2