BLUEs Milk – sprendimas įmonėms, vykdančiomis pieno supirkimą, perdirbimą ir distribuciją. Sprendimas apima visas pieno supirkimo, kokybės matavimo, perdirbimo ir distribucijos procedūras, taip pat verslo ir apskaitos procesus. BLUEs Milk suderinamas su standartinėmis MS Dynamics sistemomis sutarčių, pirkimų, pardavimų ir atsargų valdymui.

Žaliavos supirkimas

  • Pilnas žaliavos atsekamumas – nuo supirkimo iki produkcijos pardavimo
  • Integracija su stacionarių žaliavos priėmimo punktų mobiliomis aplikacijomis
  • Integracija su transporto svarstyklėmis žaliavos priėmimo procese
  • Galimybė skirtingų rūšių žaliaviniam pienui atskirai skaičiuoti savikainą
  • Galimybė pagal skirtingas žaliavinio pieno rūšis taikyti skirtingas kainodaros taisykles
  • Automatiškai skaičiuojami priedai ir nuoskaitos tiekėjams pagal laisvai aprašomas dinamines taisykles
  • Automatiškai formuojami apmokėjimų sąrašai įvertinant avansus, paskolas ir kitus veiksnius
  • Gyventojams išmokėtų sumų deklaracija GPM312 formuojama automatiškai
  • Žaliavos kokybinių tyrimų importas iš UAB Pieno tyrimai ir jų apdorojimas bei palyginimas su savo laboratorijos duomenimis
  • Pieno supirkimo duomenų paruošimas ir eksportas į VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro DB.

Gamybos procesas

  • Pilnas žaliavų, medžiagų ir produkcijos judėjimo bei panaudojimo atsekamumas
  • Automatiškai perskaičiuojama normatyvinė gaminio sudėtis atsižvelgiant į faktinius žaliavos ir pusgaminių kokybės rodiklius
  • Operatyvinis gamybos kiekių planavimo įrankis
  • Galimybė palyginti riebalų / baltymų / sausų medžiagų balansą gamybos procese
  • Automatiškai skaičiuojama faktinė gamybos savikaina pagal pasirinktą metodiką, įvertinant šalutinę produkciją
  • Galimybė „išskleisti“ galutinę produkto savikainą iki pirminių žaliavų, medžiagų ir pridėtinių sąnaudų.

 Pardavimų valdymas

  • Sąsaja su Edisoft sistema. Elektroninis užsakymų priėmimas ir pardavimo dokumentų išsiuntimas
  • Optimali darbo aplinka užsakymus priimantiems darbuotojams, suteikianti galimybę aktyviau bendrauti su klientais ir didinti pardavimus
  • Tinkamos apyvartinės taros parinkimas ir jos likučių pas klientus ir vairuotojus sekimas
  • Neįvykdytų pardavimo užsakymų kontrolė
  • Fiksuoto asortimento sutartys ir galimybė pagal jas efektyviau valdyti pardavimo užsakymus
  • Iniciatyvi klientų skolų kontrolė.

Norite sužinoti plačiau? Susisiekite su mumis.