Susisiekite su mumis

Vardas*

El. paštas*

Telefonas

Įmonė / Įstaiga

Žinutė*

* užpildyti būtina.

Kaip pasiekti, kad visuomet turėtumėte prekių, kurių klientui reikia, bet neturėtumėte jų per daug? Kiek, kada ir kokių prekių turėtumėte užsakyti pas tiekėjus? Kaip suplanuoti gamybą, kad planai būtų realūs, investicijos optimalios, o pelno augimas tikslingas? Ar sekėte kada nors, kiek netenkate klientų ar kaip mažėja jų pasitenkinimas? Ne? Tuomet sužinoję nustebsite.

 

 

 

Pardavimų galimybes seka pardavimų vadybininkai, jų žinios turi padėti planuojant pardavimų apimtis. Jie jaučia tendencijas, mato galimybes, turi tam tikrą įdirbį bei asmeninius tikslus/planus. Jų pateikti planai yra labai svarbūs prognozuojant pardavimo, o kartu ir tiekimo bei gamybos, apimtis. Tačiau pardavimų vadybininkų prognozės dažniausiai yra trumpalaikės ir pagrįstos santykiais su žinomais pirkėjais.
 
Galvojant apie ilgalaikes perspektyvas, reikia vertinti situaciją rinkoje, galimą klientų elgesį, sezoniškumą ir panašius veiksnius, kurių negalime valdyti, tačiau galime bandyti nuspėti ir į juos atsižvelgti. Prognozuojant visuomet lieka vietos įvairiems netikėtumams, tokiems kaip ekonomikos nuosmukis ar besikeičiančios rinkos sąlygos. Jei ilgalaikės prognozės bus nuolat kontroliuojamos ir lyginamos su trumpalaikėmis, vadybininkų sudarytomis, prognozėmis, bei periodiškai tikslinamos, jos leis geriau susiplanuoti pardavimo apimčių augimą, to siekti ir priderinti su tuo susijusius kitus veiksmus, t.y. pirkimus, gamybą, logistiką. 
 
Šiam tikslui verslo analitikos produktų linija papildyta Blue Solutions sukurta QlikView aplikacija BLUEs QV Sales Prognosis. Jos pagalba, pagal istorinius duomenis, jūs prognozuosite savo pardavimus ateityje. Pritaikytas unikalus mechanizmas leidžia pasiekti 90% ir didesnį prognozių tikslumą. Mūsų klientai, kurie naudoja šį sprendimą, teigia, jog prognozių pasitvirtinimo procentas viršija ir 95%. Tai neįtikėtina, bet tai realu. Tai pasiekiama ypatingo algoritmo pagalba, naudojant septynis ekonominius prognozavimo modelius (moving average, polynomial regression, winters additive, winters multiplicative ir kt.). Sistema pati parenka modelį, labiausiai tinkantį remiantis jūsų pardavimų istorija, ir taiko jį prognozuojant pardavimų ateitį.
 
BLUEs QV Sales Prognosis aplikacijos pagalba paskaičiuosite pardavimų prognozes prekei, prekių grupei ar visam prekių krepšeliui, nustatysite saugius likučius. Atsižvelgiant į tai, galėsite tiksliau planuoti pirkimo ar gamybos apimtis, reikalingus sandėliavimo plotus, informuoti klientą apie tikslesnes pristatymo datas.   
 
Aplikacija prognozavimo metu įvertina šiuos duomenis:
  • Pardavimų istorija
  • Turimi likučiai sandėlyje
  • Turimi užsakymai
  • Atkrovimų periodiškumas
  • Saugus likučių kiekis
  • Prognozės algoritmo parinkimas
  • Pardavimų prognozė, prognozės paklaidos procentas
  • Kiekio gamybai apskaičiavimas
Pardavimų prognozė turi būti natūralus kiekvieno rinkodaros plano dalis, kiekybinė išraiška.
 
Taigi, neleiskite, kad natūralus pardavimo komandos optimizmas nusvertų rūpestingą rinkodaros plano pagrindimą, įvertinimą ir logiką, neignoruokite ekonomikos ciklų. Užtikrinkite, kad jūsų bendrovės kontrolės sistema reguliariai stebėtų rinkodaros pastangų veiksmingumą ir naudokite tai didesnio klientų pasitenkinimo pasiekimui.
 
Aplikacija BLUEs QV Sales Prognosis veikia ir jūsų planšetiniuose kompiuteriuose ar mobiliuose telefonuose.
 
Jūs tai galite turėti per keletą dienų.