Patvirtiname, kad UAB „Blue solutions“ specialistai sėkmingai įdiegė MS DYNAMICS AX 2009 sistemą UAB „Eoltas“ įmonėje.
Projekto metu buvo sukurta verslo planavimo, valdymo ir analitikos sistema, leidžianti realiame laike stebėti ir valdyti įmonėje vykstančius verslo procesus. Sistema įdiegta nutolusiuose padaliniuose, integruota su parduotuvėse esančiais kasos aparatais. Šiuo metu vykdoma projekto plėtra į kitas grupės įmones Lietuvoje ir Latvijoje.
Rekokmenduojame UAB „Blue solutions“ įmonę kaip didelę patirtį sukaupusių specialistų komandą ir pasitikėjimo vertą partnerį.

 

 

UAB "Eoltas" Informacinių technologijų skyriaus vadovas Marijus Montvilas

 Projektas „EOLTE“: veiklos procesų optimizavimas ir sistemos diegimas

 
UAB „Eoltas“ - autodalių didmeninės ir mažmeninės prekybos bei autoserviso paslaugų teikimo kompanija. Įmonė turi filialus pagrindiniuose šalies miestuose, valdo 13 prekybos centrų, bei servisų tinklą Lietuvoje, Latvijoje ir Rusijoje. „Eolto“ klientai – autodalių parduotuvės, automobilių servisai bei automobilių gamintojų įgaliotieji atstovai.
 

Pradinė situacija

Dėl veiklos specifikos, „Eoltui“ būtina siūlyti klientams platų atsargų asortimentą. Projekto vykdymo metu, jo sandėlio atsargų nomenklatūra sudarė apie 120 tūkst. aktyvių pozicijų. Be to, kadangi automobilių detalių versle ypač svarbu gebėti pateikti pirkėjui kelis detalių analogus, bendra „Eolto“ detalių analogų bazė viršija 2 mln pozicijų. Istoriškai, kiekvienas įmonės filialas savarankiškai prižiūrėdavo savo prekes ir tvarkydavo su jomis susijusią informaciją. Kompanijai augant, toks informacijos valdymo būdas darėsi vis nepatogesnis, ėmė trukdyti sklandžiai įmonės veiklai bei savalaikiam įsipareigojimų vykdymui.
 
Įmonės pirkimų planavimui bei žmogiškųjų resursų valdymui didelę reikšmę turi klientų poreikių statistinė analizė bei sezoniškumas. „Eoltui“ valdančiam apie 20 mažmeninės prekybos taškų (įskaitant autoservisus), iškilo būtinybė turėti centralizuotą sistemą, surenkančią duomenis iš prekybos vietų ir leidžiančią juos analizuoti.
 
Iki projekto pradžios įmonė daugiau nei du metus diegėsi Lietuvos tiekėjo programą, kuri galiausiai dėl tiekėjo resursų trūkumo buvo nebaigta ir reikėjo skubaus sprendimo verslo sėkmei garantuoti. Nepaisant skubumo, klientas nusprendė pasirinkti MS Dynamics AX ir projektą įvykdyti per trumpiausiai galimą laiką, bet tuo pačiu ir pagal gerąją projektų vykdymo praktiką.
Projekto pradžia: 2010.02
Projekto pabaiga: 2011.07. projektas sėkmingai pervestas į Aptarnavimo būseną. 
 

 Kas padaryta

Po išsamios situacijos analizės „Blue Solutions“ komanda atliko optimizuojančias „Eolto“ veiklos procesų bei juos palaikančios sistemos korekcijas, sukūrė ir integravo į sistemą būtinus, funkcionalumą išplečiančius modulius. Numatyti ir atlikti tokie darbai:
 
  • Sistemoje realizuota prekių analogų paieškos sistema. Tuo tikslu buvo sukurta vieninga duomenų bazė, kurioje šiuo metu yra 2,2 mln. įrašų.
  • Sukurtas diegimo modelis, kuris įgalina prie sistemos lengvai prijungti naujas įmones. Šį modelį “Eoltas“ gali naudoti savarankiškai, be IT paslaugų teikėjo pagalbos.
  • Sukurtas unikalus prekių pirkimo planavimo įrankis, leidžiantis įvertinti 4-5 metų prekybos istoriją, - prekių pirkimus planuoti atsižvelgiant į patirtį, tendencijas.
  • Sukurtas ir integruotas į sistemą automobilių servisų valdymo sprendimas.
  • Prekybos vietų terminalai integruoti į MS Dynamics AX sistemą. Šiuo metu integruota 19 kasos aparatų. Per 1-2 metus šį skaičių planuojama padidinti iki 50-60.
  • Įdiegti ir aktyvuoti duomenų analitikos įrankiai (OLAP kubai).

Vertė Klientui

  • Klientas nuo šiol savo gausią prekių žinių bazę (prekes ir analogus) valdo centralizuotai - ja gali naudotis, o tuo pačiu ir papildyti, visos susijusios įmonės. Nuo šiol „Eoltas“ taip pat centralizuotai valdo ir detalių tiekimą visoms susijusioms įmonėms (filialams). Tai ženkliai padidino verslo operatyvumą ir valdymo tikslumą.
  • Sistema šiuo metu naudojasi UAB „Eoltas“ Vilniaus, Šiaulių ir Panevėžio filialai. Pusmečio bėgyje planuoja, jog sistema naudosis ir įmonės Klaipėdoje, Maskvoje, Latvijoje. Dar vėliau į bendrą sistemą planuoja jungtis „Eolto“ Lietuvos partneriai, dirbantys franšizės pagrindais. Sistemos paleidimas naujai prijungiamose įmonėse pasidarė paprastas ir pilnai įgyvendinamas be diegėjo pagalbos.
  • Remiantis istoriniais duomenimis, sistema padeda įvertinti atskirų prekių sezoniškumą, analogų prekybos įtaką ir daugelį kitų veiksnių, tai leidžia ženkliai optimizuoti sandėlių likučius, pirkti tik tai kas tuo matu labiausiai apyvartu. Tai leidžia, viena vertus, sumažinti sandėlių plotą, kita vertus sandėlio plotus panaudoti labiau paklausioms prekėms saugoti.
  • OLAP kubai leidžia realiu laiku gauti ir analizuoti informaciją iš visų vieningoje sistemoje veikiančių įmonių, todėl prognozavimas ir planavimas tampa tikslesni, o tai savo ruožtu įgalina įmonę funkcionuoti efektyviau, bei būti konkurencingesne